Kalendarze z logo – hit czy kit?

biznes

Wersje demo ERPWritten by:

Czego dowiesz się z artykułu

Kalendarze z logo to gadżet reklamowy, po który sięga coraz więcej firm. Są uniwersalne, eleganckie i praktyczne. To rodzaj reklamy, którą miło się ogląda. W przeciwieństwie do ulotek, kalendarze firmowe zostają z obdarowanymi na cały rok. Mimo to, są też osoby, które wolą postawić na reklamę w formie tradycyjnych broszur. W takim razie – kalendarze to hit, czy kit?

Hit!

Kalendarze z logo są bez wątpienia hitem. Są uniwersalne, więc można dać je każdemu. Ich zaprojektowanie jest dość proste, a produkcja – tania. Oczywiście, im więcej kalendarzy drukuje się z jednego projektu, tym niższa jest ich cena jednostkowa. Oznacza to, że opłaca się rozdawać je w kampanii zakrojonej na szeroką skalę. Kalendarze firmowe są dużo bardziej praktyczne niż ulotki, czy wizytówki. Wiele osób chce otrzymać za darmo taki gadżet i nawet nie myśli o tym, że jest to forma reklamy. Równocześnie, podświadomie obcuje z logiem firmy.

Kit?

Wiele kalendarzy może też okazać się kitem. Nieestetyczne wykonanie, słabej jakości papier, obcięte logo lub brzydka szata graficzna… te wszystkie czynniki mogą okazać się strzałem w kolano firmy, która zdecydowała się na zamówienie kiepskich kalendarzy z logo. Ich projekt powinien być dopracowany w każdym szczególe. Bardzo ważne jest też by kalendarz był gotowy we właściwym terminie. Rozdawanie kalendarzy w marcu lub kwietniu, mija się z celem. Wszyscy mają już wtedy swoje kalendarze i nie potrzebują żadnych następnych. Najlepiej jest przygotowywać takie gadżety w okresie od listopada do stycznia.

Miły upominek

W obecnej kulturze biznesu, rozdawanie upominków jest dobrze przyjmowane. Drobiazgi reklamowe powinny się dobrze prezentować i być czymś, co zapada w pamięć. Można zdecydować się na kubki, podkładki pod mysz, otwieracze do butelek i wiele innych. Kalendarze z logo, królują na tym polu. Były popularne w momencie, kiedy ktoś wpadł na to by je rozdawać i są modne teraz. Kalendarze są po prostu ponadczasowe. Osoby obdarowane nimi czują się docenione i jest im zwyczajnie miło. Budzi to pozytywne emocje wobec osoby lub firmy, która je ofiarowała. To bardzo prosty sposób na ocieplenie relacji i zacieśnienie więzi pomiędzy kontrahentami. To niezły sposób na zrobienie dobrego wrażenia.