Konfekcjonowanie dla firm internetowych

biznes

Wersje demo ERPWritten by:

Konfekcjonowanie towarów służy ich lepszej prezencji zarówno na półkach sklepowych, jak i w przypadku wysyłki do klienta ukazania staranności i profesjonalizmu firmy. Działalność w internecie wymaga zamawiania dużej ilości towaru. Co-packing służy ponownemu opakowywaniu, foliowaniu, bądź przepakowywaniu z opakowań zbiorczych różnych towarów. To także tworzenie opakowań na zlecenie klienta.

Konfekcjonowanie towarów dla firm internetowych

Zlecając pakowanie produktów firmie zewnętrznej, nie trzeba wykonywać tego samodzielnie. W związku z tym towar nie zalega na magazynie bądź w domu, tylko od razu wysyłany jest do firmy, dla której co-packing jest pasją tworzenia unikatowych opakowań. Poza standardowymi opakowaniami kartonami i pudełkami, a także ich foliowaniem, tworzone są projekty na podstawie preferencji klienta. Dla doświadczonej firmy tworzenie opakowań to sztuka, do której przykłada się tak, jakby tworzyła użyteczny produkt, który potem stanie na półce. Zatem opakowania wykonywane są z dużą starannością i dbałością o szczegóły.

Etykietowanie pozwala stworzyć produkt limitowany

Wiele firm sprzedaje produkty o uniwersalnym charakterze, przeznaczone na określone uroczystości i święta. Zamiast tworzyć opakowanie produktu od podstaw zleca stworzenie opakowań, które posłużyć mają na określoną okazję. Firma sprzedająca produkty kosmetyczne może stworzyć unikatowe opakowanie okolicznościowe. Tworząc takie etykiety niesprzedane produkty może potem sprzedać, w pierwotnym opakowaniu, bez konieczności zlecania ponownego ich pakowania

Insertowanie, czyli dodawanie gratisów

Wiele wydawnictw, także tych prowadzących działalność przez internet do swoich czasopism dodaje prezenty. Ponieważ jest potrzebne dla nich zbiorcze opakowanie zlecane jest to firmie co-packingowej, która wkłada je do opakowania foliowego, które następnie jest klejone. Niektóre produkty, dla których zlecany jest co-packing umieszczane są w zgrzewanej folii. Musi spełniać określone normy, aby mogły się w niej zmieścić, a następnie specjalna maszyna, posiadająca odpowiednie certyfikaty jakości zgrzewa folię, dzięki czemu powstaje opakowanie zbiorcze dla dwóch lub kilku produktów przeznaczonych do sprzedaży internetowej.

Konfekcjonowanie daje ogromne możliwości wymyślania różnorodnych spersonalizowanych opakowań, które mogą stać się znakiem rozpoznawczym danej firmy internetowej. Duże doświadczenie firm zajmujących się co-packingiem pozwala powierzyć im pełen zakres prac od etapu projektowania aż po wykonanie opakowania, według pomysłów klienta.