Dlaczego warto kupować produkty do pakowania prosto od ich producenta?

biznes

Wersje demo ERPWritten by:

Każdy, kto coś produkuje, wie o tym, jak ważnym aspektem jest prawidłowe ich opakowanie. Musi ono być estetyczne, bezpieczne i równocześnie nie może być zbyt drogie. To sporo oczekiwań wobec opakowań. Dlaczego warto kupować je prosto od producenta?

Atrakcyjna cena

Producent materiałów opakowaniowych może zaproponować bardziej atrakcyjne ceny, niż jakikolwiek pośrednik. W związku z tym zakup u niego powinien być strzałem w dziesiątkę dla wszystkich, którzy nie lubią przepłacać. Produkty do pakowania nie mogą przecież być zbyt drogie. One są tylko dodatkiem do wytwarzanych towarów. Nie może się przecież okazać, że opakowanie było droższe, niż koszt produkcji jego zawartości. Z tego powodu warto podkreślać na każdym kroku, że producent folii ochronnych może zaproponować najlepszą cenę na ich zakup – zwłaszcza przy zakupach hurtowych.

Dopasowanie do potrzeb

Producent materiałów opakowaniowych ma możliwość dopasowania ich do konkretnych potrzeb i wymogów klienta. Nie zawsze jest to opłacalne, ale w niektórych przypadkach towar wymaga specjalnej ochrony, którą mogą zapewnić mu wyłącznie dedykowane produkty do pakowania. Szklane klepsydry, delikatne figurki z porcelany, ręcznie wykonywana biżuteria… Wszystkie te towary są niezwykle delikatne i wymagają bardzo zaawansowanej ochrony. Nie można opakować ich w dowolny papier lub folię i liczyć na to, że nie uszkodzą się podczas transportu. Wytwarzając i sprzedając takie towary, warto upewnić się, co do ich zapakowania może zaproponować producent folii ochronnych.

Możliwość personalizacji

Niektórzy producenci umożliwiają także usługę personalizacji produktów do pakowania – kartonów, folii stretch, folii ochronnych, taśmach do pakowania. Dzięki niej na folii do pakowania lub taśmie klejącej służącej do przygotowywania paczek może pojawić się firmowe logo, lub hasło kojarzone z daną marką. To bardzo prosty sposób na wyróżnienie się marki. Odbiorca paczki zapakowanej w taką dedykowaną folię będzie mile zaskoczony i doskonale będzie wiedział, czego spodziewać się w jej wnętrzu. To także świetny sposób na to, by więcej osób miało kontakt z marką i poznało jej logo. To działanie, które wpisuje się w budowanie świadomości marki.