Pixel Facebook – dlaczego warto z niego korzystać?

biznes

Wersje demo ERPWritten by:

Promocja marki w sieci wymaga wsparcia nowoczesnych narzędzi analitycznych. Wszystko po to, aby właściwie określić grono potencjalnych klientów, a także wybrać najlepsze metody reklamy. Pixel Facebook to świetna opcja dla tych, którzy pragną promować swoją firmę na wspomnianym portalu społecznościowym. Cieszy się on ogromną popularnością, co zwiększa szansę na osiągnięcie zamierzonych celów.

Możliwość śledzenia konwersji

Pixel konwersji to innowacyjne narzędzie, dzięki któremu możemy śledzić działania użytkowników portalu. Możemy dowiedzieć się, jaką skuteczność wykazuje reklama umieszczona na Facebooku. Pixel konwersji pozwala nam dowiedzieć się, co zrobił użytkownik po zobaczeniu baneru promocyjnego. Być może zignoruje on reklamę lub postanowi odwiedzić stronę. Pozyskane informacje ułatwiają planowanie kolejnych akcji promocyjnych. Może okazać się, że aktualne metody promocji przynoszą jedynie straty.

Piksel konwersji gwarantuje również dostęp do bardzo szczegółowych danych. Dowiemy się, ilu użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych. Jest to kluczowe, jeśli pragniemy rozwijać responsywną wersję witryny.

Wzrost efektywności reklam

Facebook pixel to prawdziwy strzał w dziesiątkę dla tych, którzy chcą zmaksymalizować skuteczność reklam umieszczanych na portalu. Narzędzie ułatwi określenie właściwej grupy odbiorców – to właśnie do niej będą kierowane materiały promocyjne. Pixel Facebook umożliwia szybkie dotarcie do potencjalnego klienta. Jest to osoba, która może być realnie zainteresowana naszą ofertą. Nie musimy więc obawiać się, że reklamy nadal będą trafiać do przypadkowej grupy odbiorców.

Facebook pixel znacząco zwiększa skuteczność reklam, a tym samym pozwala obniżyć koszty. Nawet niski budżet nie jest przeszkodą podczas aktywnej promocji firmy. Reklama salonu kosmetycznego nie będzie wyświetlać się osobom zainteresowanym mechaniką i majsterkowaniem. Niesie to korzyści dla obu stron. Użytkownik portalu nie będzie zirytowany bezsensownymi treściami, a właściciel firmy zwiększy efektowność promocji.

Korzyści płynące z remarketingu

Piksel Facebook w sposób automatyczny kieruje reklamy do osób, które w przeszłości weszły w interakcję z naszą witryną. Mogą być to użytkownicy, którzy odwiedzili nasz sklep internetowy, czy też firmowe konto na Facebooku.

Facebook piksel usprawnia również gromadzenie danych, które niezbędne są do remarketingu. Być może zostaną one spożytkowane w przyszłości.