Czego dowiesz się z artykułu
Zdecydowana większość ludzi doskonale zdaje sobie sprawę, że w obecnych czasach niezwykle trudno jest odnaleźć się bez dostępu do internetu. Godny uwagi jest również fakt, że wirtualny świat praktycznie zdominował życie prywatne. Ludzie mają możliwość bezpośredniego kontaktu z osobami mieszkającymi na co dzień nawet na drugim końcu świata. Należy zaznaczyć, że wirtualny świat z roku na rok coraz bardziej oddziałuje na stosunki biznesowe. Daje również zupełnie nowe możliwości w kwestii marketingu. Nikogo nie powinien zatem dziwić fakt, że agencje bardzo chętnie korzystają z możliwości, jakie daje certyfikowany partner google.
Co dokładnie można zyskać dzięki Google partners?
Zdecydowanie najczęściej wymienianym atutem agencji posiadającej status partnera google jest ogromna wiarygodność dla stałych i potencjalnych klientów. Wspomniany certyfikat poświadcza bowiem, że przynajmniej część pracowników danego przedsiębiorstwa jest w posiadaniu specjalistycznych umiejętności związanych z prowadzeniem różnego rodzaju działań marketingowych.
Ponadto certyfikowany partner google świadczy, że dana agencja generuje określone wydatki reklamowe. W ten sposób zyskują klienci, którzy mają możliwość poszerzania bazy swoich kontrahentów. Nie można oczywiście zapomnieć, że agencja, która otrzymała status partnera google może umieścić na swojej oficjalnej stronie internetowej logo Google.
Google partners vs partner premium
Należy zdawać sobie sprawę, że możliwe jest uzyskanie partnerstwa z Google na dwóch poziomach. Pierwszym jest oczywiście google partner, z kolei drugim google partner premium. Dana agencja e-marketingowa otrzymuje wspomniany status google partner, gdy przynajmniej jeden z jej pracowników jest w posiadaniu certyfikatu google ads. Oczywiście firma musi także spełniać wymagania dotyczące wydatków na reklamę (10 tysięcy dolarów przez 90 ostatnich dni). W przypadku partnerstwa premium są znacznie wyższe wymagania.
W danej agencji muszą bowiem pracować przynajmniej dwie osoby, którzy mogą poszczycić się certyfikatem google ads. Wymóg dotyczący wydatków firmy jest jednak identyczny, jak w przypadku zwykłego partnera google. Bardzo duże znaczenie ma również stałe podnoszenie wydatków czy regularne zwiększanie bazy klientów. W ten prosty sposób agencja jest w stanie udowodnić swoją skuteczność.