Czego dowiesz się z artykułu
Reklama opiera się nie tylko na tym, co potencjalny klient może zobaczyć, czy też usłyszeć, ale także na tym, co jest dla takiego klienta również namacalne. Dlatego czasem drobne upominki lub gadżety reklamowe, potrafią zdziałać cuda.
Dlaczego warto stosować upominki w reklamie?
Budowa długotrwałych relacji z klientem musi być czymś poparta. Dlatego nie wystarczy tylko dokonywać transakcji i w tym czasie przypominać o współpracy między sobą, lecz również należy przypominać osobie w czasie innych okazji.
Takie drobne gesty sprawią, że stosunki między dwoma podmiotami będą mogły się ocieplić i relacje będą o wiele lepsze. Klient zawsze również przychylniej patrzy na firmę, która nie tylko oczekuje i ciągle wysyła zwykłe reklamy, ale wysyła dla klienta pewne podarki, które są naprawdę użyteczne, czy też po prostu mogą sprawić odrobinę zwykłej, ludzkiej życzliwości.
Jakie upominki?
Jeśli już podjęliśmy decyzję, że zdecydujemy się na właśnie taką formę reklamy, to może teraz warto jeszcze wybrać, co będzie właśnie tym naszym upominkiem. Jest wiele gadżetów, które mimo wszystko mogą być nie trafiona, bo po prostu będą rzucone w kąt, albo schowane do szuflady i uważane za niepotrzebne. Dlatego warto postawić na coś niekoniecznie trwałego, lecz coś, co sprawi, chociaż chwilę przyjemności i sprawi, że klient pozytywnie pomyśli sobie o naszej firmie.
Takie upominki, to mogą być na przykład słodycze. Producent ich powinien być jednak bardzo dobry i nie mogą być one słabej jakości, ponieważ coś zrobionego z nawet średniej jakości produktów, może źle się odbić na naszym wizerunku. Słodycze producent, musi być naprawdę starannie dobrany. Najlepiej jest zawsze prosić o próbki, aby być świadomym tego, czym będzie firma się promować.
Warto zwrócić uwagę także na to, jak długo dany producent słodyczy reklamowych istnieje w branży i jak wcześniej wyglądała jego działalność. Mimo że to mają być produkty reklamowe, warto udać się do prawdziwej cukierni z historią, doświadczeniem i pysznymi produktami, która tylko w dodatku oferuje słodycze reklamowe.
Mmm… czekolada
Kto z nas nie lubi czekolady? Chyba każdy, nawet jeśli się nie przyzna do tego, to czasem ma ochotę na czekoladkę. Dlatego to właśnie może być trafiony produkt reklamowy. Czekoladki reklamowe producent powinien w swej ofercie posiadać nie tylko przygotowanie takich czekoladek, lecz także ich ładne zapakowanie. Tak skomponowany upominek może być naprawdę bardzo miłym gestem.
Każdy dobry producent słodyczy reklamowych sprawi, że firma, która korzysta z jego usług, zyska nowych i trwałych klientów. Dlatego czasem warto wybrać słodkości i ładne upominki niż foldery i broszury.